Hemma igen...

...efter mitt fjärde Norrlandsläger. Sammanfattningsvis ett lika roligt läger som tidigare år med många intressanta instruktörer. Jag önskar dock att jag hade kunnat vara med på fler träningspass, men när den onda ryggen talar....då lyssnar man. Speciellt om man behagar gradera till det fula bruna bältet om...aaaaahhhh....EN MÅNAD!!!!!!!!!
Jaja, för tillfället känner jag mig ganska lugn inför det hela, är bara lite orolig för att ryggen inte hinner bli riktigt bra till provgraderingen som är om...EN VECKA!!!!! Där har panikkänslorna börjat infinna sig.....

Har, hör och häpna, redan packat upp alla mina väskor efter helgens äventyr i Umeå. Det som brukar ta mig nån vecka i vanliga fall. En vecka full av förbannelser över dessa väskor som står mitt i hallen och som man oundvikligen snubblar över varje gång man ska förbi...och en vecka då jag inte hittar några av mina saker eftersom dom ligger nedslängda i väskor. Jajemän, jag är nöjd med mig egen insats! :o)

Sitter just nu och myser med funderingar över vad jag ska ge bort i julklapp i år, tänkte nämligen köpa julklapparna i tid detta år så man kan ta det lugnt sen och bara må gott över att det är jul.

Mamma har nyss varit här och mätat i mina köksfönster. Hon ska nämligen sy upp ett par julgardiner åt oss. Röda och fina med guldänglar på :o) det kommer att bli såååå fint!

Snart kan jag nog inte låta bli att lyssna på lite julmusik, jag ska försöka vänta en liten stund till, försöka! ;-)

Nästa helg ska vi nog kanske hämta hem en fin julgran också....våran allra första egna julgran. Längtar!

Försjunker nu i mitt julklappsfunderande igen.... 

Kommentarer
Postat av: Sandran

Du är verkligen julgalen! Jag känner bara julpanik, för jag inser att jag Måste städa.... och jag kan nog inte ens vänta till jul med det. Pust och stön. jaja. det är tur att det finns helger!

2006-11-07 @ 21:50:16
Postat av: FluffysFailure

Julmusik? Jag vet inte jag. Föredrar riktig musik. Julmusik påminner bara om att bilen är översnöad, det är halkigt ute, folk julstressar och all onyttig mat som kommer ätas. Plus för glögg, choklad och onyttig mat dock.

2006-11-08 @ 17:05:38
URL: http://rorb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0