Farbror doktorn...

...har jag hälsat på idag! Tydligen var jag relativt frisk även detta år och vikten har ökat litegranna bara. Vilket väl inte är något att höja på ögonbrynen över då jag knappt tränat de senaste 4-5 månader. Jaja, ingen fara på taket i allafall. Fick dock en remiss till labbet på lassa för att kolla nån grej som jag just nu inte kommer ihåg vad det hette. Kan vara pga. det där jag inte kommer ihåg vad det heter som jag är så trött. Hmmm..... vi får väl se!

Lyssnar förövrigt på Rix Morronzoo. Det är nog den största behållningen av att vara vaken tidigt på morronen, för att lyssna på Titti, Gert och Roger det är en så kallad bra start på dagen! :)

Finner mig en än gång vara en till synes outtömlig källa av snor. Suck. Det tar aldrig slut! Ja se där ja, då slog det lock för öronen också. Kul.

Var hos mamma igår kväll och började gå igenom alla lådor som jag har i hennes förråd, nu ska det minnas, rensas och slängas minsann. Vi hittade bland annat mina allra första skor. Dom var SMÅ! hihi, storlek 18. Vågar nog dessutom gissa att dom säkert var ordentligt mycket för stora när jag först fick dom! Dom var söta i alla fall.... jag ska nog göra något fint av dom....vet inte riktigt vad men nånting ska jag nog kunna komma på.

Har nu också sammanställt en liten leksakslåda som Ebba och Moa kan ha när dom hälsar på. Så nu är inte längre faster den allra tråkigaste att hälsa på för att hon inte har några leksaker. Nu ska det bli leka av! : )

Ha en fortsatt bra dag, må solen lysa över dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0