Gårdagens väl spenderade pengar...

...spenderades på Kickis nagelmakeri! :) Naglarna blev så fina (fransk manikyr för den som intresserar sig) och jag inhandlade en nagelbandsolja, en nageltvål, ett fint mörklila nagellack samt en ny fil med ankor på! Hur kommer det sig att jag varje gång lyckas spendera lika mycket pengar på grejer som jag spenderar på manikyren? Det måste vara någonting magiskt...

Under gårdagen samlade jag dessutom på mig några extra vuxenpoäng, var nämligen tillsammans med Johan på en pensionsrådgivning på banken. Hejbara, vad vuxet det kändes. Räknade förövrigt ut att jag har 43 år kvar att arbeta innan man går i en välförtjänt pension. Tänk, om man så bara sparar 100 kronor extra i månaden under 43 år så är det ändå mer än 50.000 kronor när man fyller 65. Perspektiv. 43 år är ganska länge.

Gårdagskvällen bjöd också på en rask vandring upp på Anderstorpberget och ner igen på andra sidan. Jag var mer nöjd med arrangemanget än Johan ;)

Har också invigt mina inlines för sommaren, bättre sent än aldrig. Jag får väl se till att använda dom även under hösten i år, som kompensation för att dom stått inlåsta och oanvända i förrådet hela sommaren. Men nu är dom framme och rullar! :) Och det bästa av allt, jag kom ihåg hur man gjorde och jag behövde inte ens ramla och slå mig för att komma på det. Är nog förövrigt fortfarande skadefri på inlines, har inte vurpat en enda gång! Hurra, hurra, hurra! (Mirakel inträffar kanske trots allt...)

Nej, nu blir det en cykeltur till OB...förlåt, COOP! Jag lär mig nog aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0