Parkeringsbekymmer

Jag har roat mig med flera saker idag. Bland annat har jag (ivrigt påhejad av Sandra och Neela) slitit mitt hår över kommunens byråkratiska rapporteringsdille utan synbar nytta. Jag har också kört runt, runt inne i stan och försökt hitta en parkeringsplats, och när jag till slut hittat en så gällde naturligtvis inte p-passet där och min börs ekade tom på småpengar. Parkeringsautomaten tar tydligen inte femhundralappar. Typiskt. Så det bar av igen på ännu ett varv runt stadens parkeringsplatser och turligt nog fick jag till slut tag i en. Dessutom jättenära pysselaffären som var målet för resan. Hejja Hejja! Det tog mig ju inte mer än en halv timme detta! :)

Men jag har gjort trevliga saker också. Träffat Sandra, Mårten och Neela. Treligt. Ätit frukost med Johan på Subway. Trevligt. Handlat pyssel för massor av pengar. Trevligt.

Och nu står det lasagne på matsedeln. Vanlig mat. Ingen skinka, prinskorv eller köttbullar. Skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0