Solstorm

Igår kväll var det filmkväll med jutsubarnen, lite fotografering samt bio som gällde.

Filmkvällen rivstartade med teknikproblem utan dess like (herregud vilken tur att jag tagit med mig Johan, annars hade vi nog varit rökta....) men barnens sprätt i benen stillades med pepparkakor i sinne medan vi väntade på HAPPY FEET! Ha, den var precis så söt som jag hade väntat mig att den skulle vara.

image42


Sen har Johan kommit på en jättebra julklappsidé till sin mormor men efter en dryg 40 minuters fotografering så lovade han sig själv att han aldrig mer skulle få en så bra idé av det slaget någonsin igen. Hihi.

Och till slut så kom vi oss också iväg på bio, det blev Solstorm trots att Johan tidigare motsatt sig detta, men han blev övertalad av sin systers pojkvän. Och den var verkligen jättebra. Läskig på riktigt! Huvva! Tur attjag hade Johan att hålla fast i... Puh.
Dessutom var det ju också en otroligt vacker film. Landskapen här uppe i norr gör sig bra på film! :)

image43


Nu borde jag gå och knåpa i alla fall litegrann på en julklapp jag håller på med. Det är ju snart julafton och den är verkligen inte färdig ännu. Det är nog dags att sätta lite fart nu.

Men jag är trött. Mina ögon korsas emellanåt och jag är tung i huvudet idag. Men något kreatit ska jag väl kunna lyckas med. Kanske.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0