Den gångna helgen...

...var det C-kurs som gällde för hela slanten. Ett tag där, ungefär mitt på dagen igår, trodde jag på fullaste allvar att min stackare till hjärna skulle sprängas. Men jag underskattade min förmåga att lära, det rymdes faktiskt lite, lite kunskap till  trots allt. Men nu är det nog fullt, jättefullt!

En helt otroligt lärorik helg har det varit i alla fall , tack klubben för att jag fick gå kursen!

Jag tog helt fräckt lite ledigt idag, tyckte att jag kunde behöva det, jobbade ju trots allt 7 dgaar i sträck åsen kursade jag hela helgen...så jag tyckte jag behövde vara ledig en dag. Så jag orkar ta nya tag på jobbet från och med imorgon.

Dagen ska jag då ägna till att göra färdigt mötesandlingarna för årsmötet, kanske städa litegrann (förmodligen inte), diska lite (kanske) och gå på hockey (absolut!). Sen startar ju bokrean inatt! Och det är ett måste! Så jag ska skriva min inköpslista för bokrean också.....!

Bäst att jag sätter igång....


Kommentarer
Postat av: Linda

Hittade du nåt fynd på rean?

2007-02-28 @ 18:20:08
URL: http://surfer.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra fråga... måste få återkomma... ; )

2007-03-01 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0