Madrasser är för barn...

...och resultatet av vuxna som ger sig på dem kunde man se i en avlägsen by i norra sverige under eftermiddagen idag. Men hejdlöst roligt hade vi i alla fall!
Roligast var nog Sandras reaktion när marken plötsligt "försvann" under hennes madrass när hon kom farandes ut ur skogen. HiHi.

Inga större skador dock, bara ett och annat blåmärke baki rumpan för de som hade den goda smaken att åka på en sten. Kom ihåg mina vänner, stenen var där först! :)

Nu ska jag mysa ihop mig i soffan med världens bästa sötnos och slappna av.

Kommentarer
Postat av: Sandran

Jag unnar alla känslan av total viktlöshet i någon halv sekund. Det var skitroligt, efteråt!

2007-01-09 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0