Årsmöte och skidkul...

Klubbens årsmöte klarades av i lördags eftermiddags och jag måste säga att det gick något smidigare än jag hade förväntat mig. Skönt dock att det är ett år kvar till nästa gång. :) Årsmöte står ju trots allt inte högst upp på kulighetslistan...!

Söndagen spenderades väl i skidbacken i Bygdsiljum, Sandra gjorde en helt hysteriskt kul vurpa i liften och jag, eller rättare sagt mina skidor, fick för sig att bära av rakt ut i skogen. Jag var inte riktigt med på det beslutet!
Och när jag väntade på att Sandra skulle tråkkla sig ut ur skogen fick jag ge en stackars ytlänning en kort lektion i hur man svänger år höger och åt vänster, tror dock inte att han riktigt förstod vad jag sa. Hihi. Han fortsatte i alla fall att ploga sig nedför backen....
Ner kommer man som tur alltid...Även när man av misstag råkar hamna i de svarta backarna, ojojoj. Jag å Sandra såg ut som ett par Stig-Helmers som kom kasandes nedför backen. Det va inte riktigt meningen att hamna i den backen, eller det va väl meningen, men om vi hade vetat att den var sart så hade det inte varit meningen. Ungefär i mitten av backen drog vi slutsatsen att färgen på den backen var lite väl mörk, vilket också liftgumman bekräftade när vi kom ner! För ner kom vi! :) Ja det va en pärs...

Solen strålade iallafall hela dagen och vi njöt för fulla drag...hmm, säger man verkligen så? För fulla drag? eller är det för fulla muggar? Någon som vet?

Nu ska håret tvättas, disken diskas och nudlar köpas! Det blir kyckling&nudelwok till middag ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: Sandran

Jaa, tänk vad lite skidåkning kan göra för humöret och själen! Det var verkligen helt underbart!

2007-03-07 @ 22:16:07
Postat av: Linda

Måste säga att jag önskade att jag oxå varit där... och sett era roliga eskapder och själv varit inblandad i några. ; )

2007-03-08 @ 12:09:08
URL: http://surfer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0