Jobbhelgen rycker allt närmre...

Jag åt glass med Johan idag på hans lunchrast, det var trevligt! Det är en sak som jag saknar med mitt jobb faktiskt, att kunna sitta ute i solen och njuta under rasterna, att ha en riktig rast då man faktiskt kan lämna arbetsplatsen för en stund, äta ute eller bara ta en liten promenad i vårvädret. Jaja, men vad är väl en bal på slottet??

Ska i allafall snart iväg och jobba, har jobbarhelg i helgen! Så nu ska jag jobba fredag-torsdag utan ledighet! Men sen blir det långledigt över påskhelgen! :) Det ska bli riktigt riktigt skönt faktiskt! Förhoppningsvis kommer vi oss iväg från stan litegrann iallafall. Må solen lysa över oss :)

Vi tvättade och städade förövrigt bilen igår, och hej bara....plötsligt kan man se vilken färg bilen verkligen har! :) Det tragiska ar bara att den var så skitig innan så den behöver tvättas en gång till för att blir riktigt ren.Johan skulle visst göra det till helgen, och vaxa också. då blir bilen glad! = )
Men vilken tid det tog att städa insidan, det var dammigt! Huschamej, och ratten var nog skitigast av allt! Folk som är rädda för bakterier och smuts borde nog inte köra bil. Skitig var ordet! Men det är väl klart, ratten kanske inte är det första man får för sig att rengöra när det kommer till bilen.

Jag var dessutom på yoga igår...veckostädning av själen! =) Härligt, har sovit som en prinsessa i natt!

Jaja, nu ska jag nog gå och packa mina jobbargrejer. Speciellt viktigt denna helg blir det med en långärmad skjorta, Kvanden satte några rediga gedan juji uke i onsdags. Resultatet är ett vackert blåmärke tvärsöver underarmen! Det ska synas att man tränar jutsu! :) (Men däremot kanske inte gästerna på jobbet vill se det, så för deras skulle tar jag långärmat i helgen!) :)

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Blir lite avis - själv jobbar jag hela påskhelgen... :S

Förstår att jag måste skärpa mig med yoga, känner att jag är i behov av den mer än någonsin nu - måste ta mig i kragen!!!

Har du hunnit med att kolla mailen förresten?

kram

2007-04-01 @ 09:15:46
URL: http://surfer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0