Idag funderar jag...

...över vad det är för poäng med att starta en blogg för att nästan aldrig uppdatera? Det verkar ju finnas en hel uppsjö med sådana bloggar där ute.

Var det inte då slöseri med tid att ens starta bloggen? Eftersom folk förmodligen inte kommer att gå in och läsa då man rätt snabbt fattar att Ok, här uppdateras det typ aldrig?

Nej, ska man ha en blogg så ska man väl i alla fall kunna ta sig tid att uppdatera åtminstone ett par gånger i veckan? Eller? Är det jag som är en kinkig bloggläsare?

Fast sen finns det ju bloggare som skriver så hysteriskt roligt så fastän man vet att det uppdateras sällan så bara MÅSTE man gå in och kolla utifall att... Kanske är det uppdaterat just idag?

Nu har jag i alla fall äntligen fått mina bilder som jag hade beställt på internet. Nu fick jag det att låta som om jag väntat en evighet, minst. Men det är väl att fara med osanning, jag beställde ju i  måndags så det gick ju i sanningens namn SKITFORT! Schwooosh, åså låg dom i min brevlåda och frös, ni skulle ha sett så glada dom blev när dom fick komma in i värmen. Massor av fina bilder. Nu ska jag snart börja scrappa.

Förresten, på tal om det.... Jag har en ny scrapdröm. Nämligen ett skåp som man kan vika ut en bordsskiva från att ha till mitt pyssel. tänk om pysslet kunde få ha ett eget ställe där bara dom får vara. Sekretär kanske det heter. Jag såg nämligen en kvinna på tv som fick en sån till sina scrapgrejer när nån organiseringsnisse med rolig accent organiserade om deras helt galna hem. Det var jättefint, ordnat och redat och helt enkelt perfekt för ändamålet! Maken slapp se på vad han betecknade som elände (röra?) Och hon fick en alldeles egen plats för allt. Lyckliga hon.

Vill ha! :) Måste börja snoka efter ett. Jakten på den perfekta sekretären börjar nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, men hon är såsöt där hon går så det gör inget :-D
Nää.. det finns ju en pizzeria och en kiosk som är öppen bara på sommaren. Rätt så trist men, ja.. det tar ju inte många minuter att köra till solbacken eller stan

2007-11-15 @ 22:52:11
Postat av: Sandran

Grått var det här!

2007-11-16 @ 00:30:32
Postat av: Jenny

Ja, det är ju trevligt. Om man kan äta mjukglass dvs. hihi! Eller ja kan och kan. Nog kan jag men då mår jag sååå sate sen. Marcus och ungarna lär ju äta så det räcker och blir över.

2007-11-18 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0