Puh...

...nu har jag beställt framkallning av en väldans massa kort på internet. Det tog sin tid men å andra sidan så var det ju över 230 bilder. Och för detta ville dom då ha betalt typ 130 kronor av mig. Varsågod sa jag! Det är ju typ frakten som kostar, bilderna är ju nästan gratis i jämförelse! :)

Skynda skynda den som vill framkalla sina bilder billigt. erbjudandet gäller bara till dagens slut, www.fujidirekt.se/hundra (för hundra bilder gratis) och www.fujidirekt.se/femtio (för femtio bilder gratis).

Bestämde mig igår för att det får vara slut om att sova hela dagarna när jag är ledig eller jobbar kväll. Man blir ju jättetrött! Det tycker jag är väldans konstigt, att ju längre man sover på dagen desto tröttare blir man. hur konstigt är inte det? Men nu ska det bli ändring på det! Väckarklockan ska ställas på 09.00 varje morgon, eller ja nästan varje morgon kanske, då jag är ledig. Med reservation för tjuvsovning. :) Imorse var ambitionen hör att stiga upp när väckaren ringde, men sen tjuvsov jag lite till... kravlade mig ur sängen strax före tio. Men det är ju i alla fall tidigare än strax före halv elva! :)

Of to lunch!

Kommentarer
Postat av: Sandran

Hej! jaadu, det där med att skicka kortbeställning tar sin tid, och ibland kan man behöva lite hjälp... hehe. Tusen tack för idag! Även om Mårten var fåordig och trött när du var här så kan jag meddela att han var jätteimponerad av din och min insats för vårt hem idag. Många kramar! (förresten kan jag meddela att Mika roat sig med att försöka gnälla sig till att få va i källaren hela kvällen... varför kunde han inte passa på å va där när vi va där kan man undra...)

2007-11-13 @ 22:35:33
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0