Varför kunde hon inte bara låta oss...

...sköta vårt jobb?

Hade en mycket stressig kväll på jobbet igår vilket inte blev bättre av att det var en hysterisk kvinna där som sprang omkring och försökte berätta för oss hur vi skulle göra VÅRT jobb. Inte hennes jobb, VÅRT jobb. Varför kunde hon inte bara lite på att vi hade koll på vad som skulle göras och när och hur det passar sig att göra det? Man kan väl tänka att vi borde vara bättre på VÅRT jobb än hon? Suck suck suck suck suck.

Gårdagskvällen hade på papperat all potential att sluta i totalt kaos, men vi redde ut situationen och i slutändan var alla glada och nöjda. Min kollega konstaterade att det måste bero på att vi är proffs. :) På VÅRT jobb! :)

Nej jag trodde att jag var en perfektionist i det jag gör på jobbet, men gud förbjude...den där kvinnan var nog värre! I detaljer som hade absolut ingen betydelse och som ingen av gästerna märker av, ALLS! Hon skulle behöva öva sig på konsten att prioritera. vad är det värt att lägga energi och tid på? Det kanske inte är helt nödvändigt om ingen ändå kommer att se det? Eller?

Nej nu ska jag sluta gnälla och käka lite frukost så att jag blir snäll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0