Denna dagen handlar enbart om...

...jobb! Började jobba klockan fem imorsen. Jobbade så till halv tre, handlade lite vaknauppgodis på COOP och sen åkte jag hem i vårt raceråk med nypåsatta (förlåt, syftningsfel) vinterdäck. Väl hemma hade jag en kort dejt med min huvudkudde. En alldeles för kort dejt. Men nu så är jag på benen igen, har ätit ganska många tuggor av mitt vaknauppgodis, för övrigt marabou mintkrokant för den som är intresserad, och nu ska jag jobbpiffa mig igen. 230 hungriga gäster väntar. 12 servitriser vara hälften nästan helt oerfarna. Det kan komma att bli en intressant kväll. En intressant och lång kväll.  :) Men eftersom vi är bäst så kommer det att gå jättebra i alla fall! :)

Har förresten spanat in lite Dawsons Creek på televisionen. Nostalgi. Det tar en tillbaka till högstadiet igen.... Nästa gång jag är riktigt riktigt sjuk ska jag nog plöja igenom hela den serien på DVD.

Ha en trevlig kväll alla ni lediga! Resten av oss gör så gott vi kan! :)

Kommentarer
Postat av: Sandran

Hejja hejja! Själv har jag släpat runt mej på stan och på Ica maxi... Vilken pärs! Så nu ska här soooooovas!!!

2007-10-26 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0