Faster är inte så smidig som hon brukade vara...

...och detta fick brorsdöttrarna, mor min samt världens bästa sambo erfara under dagens övningar i skogslekparken på Anderstorp. Puh, varför gav jag mig upp i dom där klätterställningarna? Varför skulle jag prompt följa Ebba upp genom näten? Usch, kommer jag att få träningsvärk imorrn?

Men det var roligt! :) Förmodligen hade de som tittade på minst lika roligt.... tur att man kan glädja andra i alla fall!

Ebba, Moa och mamma har också vart och hälsat på mig på jobbet ikväll. Moa sov i vagnen, Ebba och jag åt glass och mamma drack kaffe. Ebba var dessutom mäkta imponerad över hur stort allting var (diskmaskinen, spisen, stekbordet, köket...), alla datorerna och att poolen var 99,9 grader varm. Massagstolarna tyckte hon också var spännande. Där ska jag förresten slappa lite innan jag går hem efter jobbet! Jag längtar! Johan har lovat att ringa mig vid halv ett om han inte har hört av mig - för att kolla så att jag inte har somnat i massagefåtöljen! :) Risken finns, har jag hört.

nej nu ska jag nog gå och se om jag kan hitta på något mer att göra, det är minsann inte så lätt att hålla sig sysselsatt 9 timmar i sträck när det är helt dött på jobbet. Suck. Men snart är de 9 timmarna slut, bara drygt 1,5 kvar nu....... Och med bloggandet har jag fördrivit i alla fall 10 minuter. Hejja mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0