Jag hatar att städa...

....hotellrum efter hotellrum efter hotellrum. Finns det något tjatigar? Kanske att jobba på en såndär fabrik som kör med löpande bandtekniken. det är förmodligen tjatigare! :)

Det är väldigt väldigt tur att det inte alls är ofta jag jobbar på städet, för jag och städa hotellrum, det går inte ihop. Jag blir less, trött och på dåligt humör. Suck.

Men nu är jag hemma och ska försöka muta min onda hals med kycklinggryta med sötsur sås. Den har haft ont i ett par dagar nu, halsen alltså - inte kycklinggrytan, och jag måste försöka få den på bättre tankar. det är ju för fasiken Norrlandsläger till helgen. Vi får väl se hur det blir med den saken för min del i år. Kanske måste jag sjukskriva mig, det beror nog alldeles på vad halsen tycker om kycklinggrytan! :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0