Micke du har rätt...

...de roligaste bloggarna att läsa är de där personen som bloggar är irriterad eller upprörd över någon eller något. Det är också då det är som allra lättast att blogga själv om man råkar vara arg, upprörd eller irriterad över någonting.

Just nu tror jag att min blogginspiration är på bottennivå, jag kan för det mesta inte komma på en enda sak som känns inspirerande att blogga om. Vilken är lite irriterande. Så därför bloggar jag om det! :) Sandras firande av sin blogg nu när den fyllde ett år fick mig att inse att min snart gör densamma. Jag hoppas att inspirationen hinner återvända innan det ska födelsedagsbloggas.


Sitter just nu vid svärföräldrarnas köksbord vid deras bärbara dator (jajjemän, till och med svärföräldrarna har en bärbar dator....) och iakttar deras förpackande av 30 kilo köttfärs som tills för några dagar sedan bodde på en äng i Klutmark. Det började med att de inte kunde bestämma sig för om vågen vägde rätt eller fel. Alla skulle trycka på alla knappar samtidigt. Hihi. Det gick inte så bra. Men nu verkar de till slut vara klara, nu ska de bara försöka räkna alla påsarna och komma fram till hur många dom är. Sen ska de reda ut vem som ska ha vilka påsar... ett intressant nöje detta... :) Johan fick det till 37, Elisabeth fick det till 33 och det skulle vara 35. Hihi. :)

Jaja, sov gott säger vi till kossan (förlåt tjuren) som snart möter sin sista vila i frysboxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0