Referat över en trevlig kväll...

...som oväntat blev en tjejkväll respektive en killkväll.

Killarna (Johan, Stellan och Jocke) spelade poker, betedde sig och drack öl hemma hos Stellan och jag, Sandra, Linda och en Johanna hamnade på KåffeIn där vi drack choklad, fikade gott och pratade till klockan ett! Hujjamej! Jag var helt säker på att klockan som mest kunde vara elva eller nåt när vi begav oss mot bilarna, detta grundade jag på Sandras förmåga att somna tidigt nuförtiden. Ni skulle ha sett våra höpna miner när Johan berättade att klockan var tio i ett. Tiden går fort när man har roligt. :)

Kort och gott en otroligt mysig kväll med gott sällskap, gott fika och trevlig musik! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för senast - hade verkligen jättetrevligt!
(ps - har börjat uppdatera min blogg nu... lite iaf...)

2007-10-10 @ 10:38:51
Postat av: Anonym

/Linda

2007-10-10 @ 10:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0