Till slut...

...hittade jag en lista som jag kände mig lockad att fylla i. I vanliga fall så tycker jag att det kan vara kul att läsa alla dessa listor som cirkulerar i bloggvärlden (så länge de inte är för långa), men jag har aldrig haft lust att fylla i den själv. Men nu har jag hittat en. så här kommer den:

1. Ta närmaste bok, slå upp sida 18, rad 4. vad står det?
armar har möjlighet att använda den egna muskelstyrkan (Ju-jutsu Kais instruktörshandledning, om kraftcirkeln....)
2. Sträck ut din vänstra arm, vad når den?
Anmälningslistan till Norrlandslägret 2007.
3. Vad såg du senast på Tv?
Förmodligen var det nån sport eftersom den där nya kanalen jämt och ständigt visar sport som Johan vill se...
4. Gissa vad klockan är utan att kika
16.32 (Den va 16.34, men det ringde nyss en påminnelse på mobilen så då visste jag ju att den var 16.30 plus lite till....så ni behöver inte vara alltför imponerade :)
5. Vad hör du just nu?

Datasurr.
6. När var du senast ute och vad gjorde du?
Alldeles nyss när jag hurtade till tvättstugan.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här?
Skellefteå Ju-jutsuklubbs plusgirokonto.
8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor, rött linne. Typiska after-workkläder.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Har tyvärr ingne aning, Det är svårt att lägga såna saker på minnet klockan 04.00 på morgonen då väckarklockan ringer...
10. När skrattade du senast?
Idag på jobbet. Jag har roliga arbetskompisar! :)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor med pärmar, blåa tapeter och en löpsedel från dagen efter att AIK gick upp i Elitserien. Dagen efter var också dagen som jag och Johan flyttade in i den här lägenheten!
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ett gäng fjortisar som låg och rullade runt i det blöta, kalla gräset igår kväll. Hur kunde dom tycka att det var en bra idé?
14. Vilken var den senaste film du såg?
Den senaste Beck-filmen. Just nu kommer jag inte ihåg vad den hette men det var jättebra!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En hund, en resa, ett hus och en Mazda 6 (eller kanske en sån där mazda som Johan vill ha som har massor med HK, 4WD och en massa annat som jag inte kommer ihåg vad det heter). Allt cash. Och sen skulle man ju göra allt det där som alla skulle göra, betala av lån osv.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag kan ofta inte somna för att jag funderar över en massa saker när jag lagt mig...
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Kepsgubbar och deras tanter skulle inte få sitta bakom ratten. LIVSFARLIGA! Träffade en tidigare i dag i en rondell, helt utan betänkelse kastar han sig ut rakt framför mig som REDAN VAR I RONDELLEN! Jag blir galen. Om man är så blind så man inte ser en hel bil mitt i en öppen rondell ska man inte köra bil!
18. Tycker du om att dansa?
Tråkigt nog nej. Eller jag kanske skulle tycka om det om jag tyckte att jag kunde dansa. Hmm.
19. George Bush?
Krigsherre.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nej sånt är jag inte tillräckligt vuxen än för att veta. Pass.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Nja, kanske en kortare tid. Kanske. Är ganska hemmakär!.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jajjemän, jag är en kvinna! :) Hon får dessutom gärna vara mörkhyad samt homosexuell oxå. Det vore ju coolt om alla bibeltrogna haft så fel så länge.

:)

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg.. handlar enbart om bloggdesign och blogghjälp.. vem vet, du kanske hittar nåt skoj att använda på din blogg och göra den unik och personlig..=)

2007-10-30 @ 17:15:20
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag måste sno din lista, var ju rätt skoj!

2007-11-04 @ 13:57:08
URL: http://trulle83.blogg.se
Postat av: Linda Gosing

hihi... Tänker nog sno denna jag med! :D

2007-11-04 @ 14:07:39
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0