www.personligalmanacka.se

SANDRA DU MÅSTE KOLLA! Det enda som saknas är en snodd, men jag skickade ett mail och lovade att köpa om dom tillförde en snodd. Jag kanske köper i alla fall. Får väl fixa en egen snodd. En lila såklart! :)

image36


Är för dagen otroligt trött. Jag började med att vara på tokbra humör tidigt tidigt imorse (efter diverse omkringirrningar i lägenheten vid fyrasnåret i morse, allt jag letade hade gömt sig). Men i takt med att dagen led och jag fick ondare och ondare i benen så sjönk humöret grad för grad. Det är inte så lätt att vara glad och ha ont samtidigt! :(
Nu hoppas jag på snabb återhämtning av benen då jag idag lovat att jobba ett dubbelt skift på fredag. Börjar fem på morgonen och jobbar till två, sen far jag hem och vilar några timmar och sen blir det jobb till sena natten nån gång. Det är bäst för benen att dom skärper sig till dess! :)

Nu ska jag tydligen (har Johan informerat mig om) slå in en födelsedagspresent till Johans systers pojkvän som visst fyller år idag. Är lite för trött för att komma ihåg det själv. Vilken tur att jag har Johan så att någon påminner mig om viktiga saker jag måste komma ihåg även när jag är frukosttrött.! :)

Ånej, jag kom just ihåg hur många trapor det är upp till Johans syster och hennes pojkväns lägenhet, FÖR MÅNGA! Johan får bära mig på ryggen....

Kommentarer
Postat av: Sandran

Hur kul som helst! Jag vill absolut ha en. synd bara att min almanacka inte vill ta slut förrän nästa höst. Men Mårten blev peppad och funderar på att köpa en till sig- varpå jag naturligtvis yrkar på att vi köper en till familjen... hehe

2007-10-23 @ 17:41:32
URL: http://sambra.blogg.se
Postat av: Anonym

Dom har ju snodd nu mera.

2007-12-20 @ 21:40:45
URL: http://mindeheartsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0