En lite bättre dag idag...

...jag skulle försöka skicka in mina övergångpapper till facket så att jag till att börja med är med i rätt fack. Suck. Önskar nu att jag hade gjort det för länge sen. Jag vet storebröder...Ni hade rätt! Hoppas att det känns bra :)

Hittade dock inte igen papperna som skulle fyllas i och skickas in, irriterande när man vet att dom finns där, någonstans. Man kan bara inte riktigt komma på exakt vart man har lagt dom. Den ljusa sidan av detta med pappersletandet är att jag städade upp i skåpet där jag trodde att dom låg, det blev fint men inga övergångspapper hittade jag. Jaja. Har i allafall skickat efter nya papper så med lite tur kommer de imorgon.

Beställningslistan till panduro uppgår i dagsläget till strax över 700 kronor. Jag måste nog sålla lite, har ju inte ens börjatmed papper och pennor.... Huvva. Det är dyrt att starta en ny hobby. :)

Nej nu ska jag cykla iväg mot stan och inhandla lite trevligheter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0