Lite lättare nu...

...det där med döden är verkligen tungt. Men nu är det för stunden ljusare både ute och inne. En prövning kvar då. Begravning. Uschamej, det är nog den värsta sostens tillställning man kan vara på. Inget man ser fram emot men det måste ju göras. Be strong, live long!

Min storebror är nu officiellt firad för att han fyller 30 till jul. Grattis Örjan! :) Det var tänkt att det skulle vara en överraskning men han hade lyckats lista ut det i alla fall. Typiskt. Men det var hemske trevligt. Vi var i en trevlig liten stuga i Åbyn med utedass (usch, det använde jag aldrig. Till och med Ebba var modigare än faster....) och grillring. Dock inget äppelträd. Jag kanske borde ge den där stugan ett äppelträd i present, då vore det perfect! :)
Vi åt massor av god mat och massor av gott fika (Herregud vad hon kan baka Petra, Örjans tjej), och så fick jag spendera hela eftermiddagen med världens bästa brorsdöttrar! :) Hurra hurra Hurra! Hurra!

Åsa vill förresten gradera svart med mig. Hurra Hurra Hurra! Senast till jul 2008 är målet! :) Jag hade nästan gett upp det hoppet för nu eftersom det inte fanns nån lämplig som ville satsa med mig. Hurra Hurra Hurra!

Nu har jag väl lyft stämningen i denna blogg något i alla fall? :) Hejja Mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0