Tänk så skönt det känns...

...när disken är diskad, lägenheten städad och tvätten ren och instoppad i garderoben. Jo, det blev faktiskt städat igår, till och med klädkammaren.

Jag fick ett ordentligt il och då är det bara att följa med på en gång, innan det går över. Det är nog det sämsta med städil, att dom går över alldeles för fort. Varje gång. Man kan ju inte få ett städil och tänka "jag gör det på en stund" för när den stunden är slut då är ilet förbi.

Idag ska jag inviga min nya skjorta på jobbet, eller ska man kalla det blus för att man är tjej? Näe, då låter man som en gammal tant... Den inhandlades iallafall på H&M igår för ringa 149 svenska kronor. Jag upptäckte nämligen häromdagen att jag drabbats av en skjortkris som tvunget behövde åtgärdas omedelbums. Jag löd trots att plånboken hävdade att den inte hade råd.

Nedräkning nu, idag är det den 14:e, det betyder att det bara är 11 dagar kvar till lön. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat :D

2007-09-14 @ 14:25:48
URL: http://www.metrobloggen.se/sarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0