Tvätt- och prata med hyresvärddag idag...

...eftersom tvätten är smutsig och någon har borrat hål i vårat tak. Japp det är sant kära läsare. Under träningen igår råkade någon titta upp i taket (det händer ju trots allt med jämna mellanrum när man tränar jutsu) och upptäckte två runda hål i taket samt en miljard sprickor som inte funnits tidigare. Så jag måste gå till Nordvestor idag och fråga vad som hänt och vad som ska göras åt det.... hoppas bara man hittar nån att prata med. Dom är ju inte kända för att ara lätta att få tag i....

Linda har på senare tid föreslagit att vi ska starta upp en hamsteruppfödning... Linda; vet du hur många hamsterbäbisar en hamster får när det väl bär av? MASSOR! Huvva....det blir nog några hamstrar för mycket för mig, men i övrigt är det en god idé... :)

Det blev inget städande av klädkammaren häromdagen, för precis som jag förutspådde så var det roligare att baka än att städa. Det blev fyrkantiga blåbärsmuffins. Jo, än en gång läste ni rätt. Fyrkantiga. Dom stod lite för tätt packade på bakplåten så när dom blåste upp sig i ugnen så blev det lite trångt och dom formade sig efter varann, och blev fyrkantiga. Det ser rätt kul ut :)

Nej nu ska jag försöka göra något produktivt mellan tvättmaskinerna...eller egentligen mellan tvättandet och torkandet för lyckliga jag kunde tvätta i fyra maskiner idag vilket gör att tvätten är klar på en tvätt- och en torkomgång. Hurra Hurra Hurra....

Jag tror jag ska städa lite.... Kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0