Overtime

Idag blev det overtime på jobbet. Imorrn blir det beforetime eller vad man ska kalla det. Jag ska börja klockan 05.00 istället för det vanliga  06.30 på söndagar. Jävla skit.

Idag var en såndar vansinnig dag på jobbet som aldrig tycks ta slut... ni vet man gör hur mycket som helst och ändå så tar det aldrig slut. Man tvingas lämna över uppgifter till kvällspersonalen som också har alldeles för mycket att göra redan. Och detta trots att man jobbar över flera timmar....
Men nu är arbetsdagen i alla fall slut för min del. Stackars kvällspersonalen.

På programmet står nu middag, mys i soffan, lite hundträning och en lång kvällspromenad. Sen några timmars sömn och sen jobb imorgon tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sandran

Åh, det förklarar varför jag inte fick träffa dej igår, och varför jag inte hört av dej... För Johan sa väl att jag sökt dej? Eller så kan det ju vara så att du är less på mej. Men det tror jag inte. Inte ens jag är riktigt less på mej :) Kram!!

2008-08-21 @ 00:43:36
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0