Prövning

Idag har lillvovven varit hemma själv, hela dagen. Usch, det var förmodligen jobbigare för mig än för Chapp. Det är en himla tur att Johan har ett riktigt jobb med riktig lunchrast så att han kan åka hem och roa hunden i nästan en timme mitt på dagen.

När jag kom hem från jobbet så blev det en lång promenad uppför berget, och gissa vilka vi träffade? Jo, en liten ekorrefamilj. Man kan verkligen stå och titta på dem hur länge som helst. Till och med Chapp blev less på att titta på ekorrarna som kutade upp och nedför tallen innan jag hade tröttnat. :)

Detta var nog egentligen ett sånt där oengagerat blogginlägg som jag mest skrev för att jag bestämt mig för att berätta om ekorrarna. Men egentligen vore det rätta att inte publicera det alls. Utimellanåt gör man inte nödvändigtvis det som är rätt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0