Världens bästa IKEA

I lördags packade en otippad samling kvinnor in sig i en racerSAAB och gav sig iväg till Haparanda. Det var jag, min mor, min brors sambo och min chef. En resa så fylld av skratt och trevligheter är sällsynt. Vi hade verkligen sjukt kul, från start till mål.

Mest roligt hade vi nog när det kom till att packa in oss i bilen igen för att åka hem.  När vi först började packa in oss i bilen så var samtliga förvånade över hur lätt det hade gått. Tills vi vände oss om och upptäckte de fyra kassar som vi ännu inte hade packat in. Det fanns alltså en hel kundvagn till med grejer som liksom hade gömt sig. Så det var bara att packa ur och börja om för att få plats för mer.
Vi kan konstatera att jag som körde var den enda som satt bra på hemresan. Det var saker överallt. fulla skuffen, halva baksätet, på golven.... Ja överallt. Mamma och Linda hade till och med en tavla ovanför sina huvuden i baksätet. :)

Sikten bakåt  var lika med noll och när polisen låg bakom oss en bit utanför Haparanda var jag mycket glad åt våra tonade rutor. :)

Väl hemma var det direkt isäng och sen upp för tidigt jobb dagen efter. Jag var tröttare än tröttast och ögonen gick i kors... Dagen efter var en pärs men det var så värt det. Det gör vi om! :)

Jag ska fixa in lite bilder från inpackningen... jag måste bara klura ut hur. Och just nu måste jag iväg för tandläkaren har tänkt laga mina tänder idag. Suck. Massor av pengar kommer han säkert att vilja ha också...

Tjing pling som Johan skulle ha sagt! :)

Kommentarer
Postat av: Sandran

2008-08-09 @ 22:45:39
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0