7 arbetsdagar kvar...

...sen är jag ledig i en massa dagar! Och det har jag förtjänat, med råge! :)

Vad sägs om 29 arbetade timmar från klockan tre en fredag till klockan tre följande söndag? Det är många arbetade timmar, intensivt arbetande dessutom. Jag är inte riktigt säker på om jag ätit några middagar och luncher i helgen, eller om jag mestadels livnärt mig på adrenalin och julgodis. En och annan skinkmacka med äppelmos har jag däremot funnit tid för. Som sköljts ned med julmust såklart! :)

Vad tar dig igenom en riktigt tuff arbetsdag? Jag lovar att skumtomtar ger en hjälp på traven i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Jag, mina systrar och deras respektive åker till Stockhollm för att fira Lucia med att gå på julmarknad på Skansen :) Tyvärr jobbar J (som vanligt) så han stannar hemma.

2008-12-10 @ 22:47:19
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0