Äntligen!

Det var riktigt, riktigt länge sedan sist jag scrappade på riktigt. December  månad är ju fullproppad med julkortsmakeri och paketinslagning och julklappsetiketter så det får ju helt enkelt inte plats något mer.

Men nu, äntligen, har jag scrappat igen! Jag hade valt ut ett knasroligt foto på sambons pappa från början av 90-talet. Det måste ses för att uppskattas, men föreställ dig dåtidens slalomutrustning i ett härligt matchat sammanhang. :)

Jag konstaterade att jag är en långsam scrappare, en LO tar lätt en hel kväll. Men det görs med nogsam (är det verkligen ett ord?) eftertanke och känsla...

Jag har planer på att lära mig Photoshop så att jag kan redigera mina alster så de blir i publiceringsbart skick men till dess sparar jag alla LO´s... däremot tänker jag bjuda på några av favoriterna bland årets skapade julkort. I dåligt fotograferat skick, men ni får hålla till godo!







För den där sista får ni sno lite på huvudet. Lite basic-kunskaper i photoshop ska säkert kunna fixa det där. :) En annan sorts dag kommer det fler bilder på årets julkort!

Nu återgår jag till den "rafflande" countrygalan på SVT. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0