Shit i bananen

Idag fick jag för mig att jag skulle en vända på stan. Jajjemän, det var helt galet! Och jag blev otroligt less på alla människor som stressade omkring. Varför inte känna lugnet?

Åter till rubriken. Inne på H&M står två killar och diskuterar hur de ska göra med något, varpå den ena säger "shit i bananen". Då kände jag  mig plötsligt gammal. Jag förstår inte längre vad ungdomarna säger. Vad fasen betyder shit i bananen? Och vem tyckte att det var ett riktigt urtryck. Det är bäst att hålla hårt i de ordböcker man växt upp med i skolan, snart är dom ju antika och förmodligen värda massor med pengar! :)

Den senaste tiden har ägnats åt vansinnigt mycket jobb och väldigt lite ledig tid. Jag har också hunnit göra illa ryggen på jobbet, gå till en kotknäckare (ja, det gjorde skitont) där jag fick veta att min bäcken hamnat snett, fått massage två gånger och julfixat hemma. Årets paket är nog de finaste jag gjort tror jag. Jag är mycket nöjd! :)

Men nu är jag ledig i en massa dagar och så jag ska njuta. Jag ska vila och vila och åter vila.

Jag har fått påpekat för mig att det är väldigt lite bilder på bloggen numera. Så nu kontrar jag med att lägga upp flera på en gång. Föremålet för kamerans intresse är självklart lillvovven himself. Numera känd som den stora lillvovven. :)








Kommentarer
Postat av: Carro

Du hade lite otur måste jag säga, för av erfarenhet kan jag meddela att idag har det varit himla mycket mer folk än tidigare dagar! Typiskt :)Så söt han är storvovven! God jul och hälsa Johan! Kram

2008-12-22 @ 23:21:33
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Linda

Va stor han blivit!!! =O

2009-01-06 @ 00:43:43
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0