Det är fortfarande ingenting fel på mig

Eller, det är i alla fall inte några fel på dom prover jag har lämnat på vårdcentralen. På mig däremot är det någonting fel. Jag önskar bara att dom kunde klura ut vad. Nu har dom i alla fall kommit på den geniala idén att dom ska kolla blodtrycket på mig. Tänka sig. Borde dom inte ha gjort det först av allt? Tydligen inte!
Jag fick också det upplyftande beskedet att om det är blodtrycket som är för lågt och ställer till det så finns det ingenting dom kan göra. Då är det liksom bara så. Jaha.... ska man vara så här jämt då alltså?

Idag lyckades jag faktiskt ta mig ifrån jobbet klockan två. Hör och häpna, för andra dagen i rad. Kors i taket. Eller snarare kors i himlen.... När hände detta sist? Idag hann jag till och med en liten promenad runt kvarteret i det allra sista solljuset. Skönt.

Träningen var kanon ikväll. Var trött som få när jag kom dit men kände mig i alla fall till sinnet lite upplyft när jag åkte därifrån! :) Jag undrar varför jag ofta har så svårt att motivera mig till att gå till träningen? Jag har ju nämligen nästan alltid skitkul när jag väl är där. Jag måste jobba med det.

Nu ska jag plugga lite. Jo, du läste rätt. Plugga. Inför B-kursen till helgen. hugas. Jag tycker att Tony Hansson är lite skrämmande. Förmodligen beror detta endast på att han har flera färger på sitt bälte och massa pommes. Han är säkert jättesnäll egentligen! Det är ju det fina med jutsuinstruktörer i stort. Av de högre har jag inte träffat en enda som är elak. Hasse B försöker ibland verka elak, men som alla andra är han snäll som ett litet jutsutroll...

Plugg, plugg, plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0