Idag var jag bra!

Kursen var intensiv som tusan. Därav den totala frånvaror från allt vad internet heter de senaste tre dagarna. Puh. 30många kurstimmar ska klämmas in på bara tre dagar och dessutom jobbade jag lördag kväll. Till halv två på natten. Det ar faktiskt inte nästan kul att stiga upp imorse. Tvingade faktiskt kära sambon att sympatistiga upp med mig och äta frukost på jobbet innan kursen startade. Vilken tur att han verkligen tycker om mig. :)

Men det gick jättebra. Provet gick hur bra som helst och när jag sen trodde att jag inte skulle orka göra en bra träning förbarnen så överraskade jag och gjorde en bättre träning än på väldigt länge! Hurra!

Så nu var man B-instruktör då. :)

nu ska jag hiva i mig lite mat och sen rusa iväg till möte.

I natt ska jag SOVA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0