Jag har blivit morgonpigg!

Eller morgonpigg och morgonpigg. Jag har i alla fall slutat upp med att sova bort hela förmiddagarna när jag är ledig eller jobbar kväll. Väckarklockan ringer 08.30 och om man inte tittar så noga så kan man se hur jag studsar upp ur sängen. ;)

Men det är faktiskt riktigt skönt... jag är mycket piggare när jag stiger upp på morgonen än när jag sovit till tio eller elvasnåret. Och jag hinner med så mycket mer under dagen också. Hurra! Visserligen är jag lite tröttare lite tidigare på kvällen sen men det är det värt!

Igår var vi på vårdcentralen och vaccinerade oss mot Hepatit inför resan till Egypten. DET GJORDE INTE ENS ONT! Vad hände? Jag som oroat mig i en månad för hur ont det skulle göra. Minst lika ont som stelkrapen trodde jag att det skulle göra, kanske ännu ondare. Vaccinationer ska ju vara onda... Eller? Jag kanske hade helt fel. För den där sprutan kändes inte över huvud taget! :)
Sen kollade jag blodtrycket också. Inga goda resultat. Jag är tydligen skitkass på blodtryck. Så nu får vi se vad läkaren säger på måndag. Jag kanske får en utvisning för misconduct, mot mitt blodtryck. :)

Nu ska jag snurra igenom duschen och sen ska jag läsa ur alla hundbäcler jag lånade på biblioteket igår. Det gäller ju att förbereda sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0