Kursnerver

Nu börjar jag känna mig lite nervös inför kursen som startar imorgon. Egentligen finns det ingen anledning men det är väl bara sån jag är. Lite nervös och orosam av mig.

Mamma säger att jag alltid har varit sån. När jag var liten var jag rädd för det mesta som var stort och lät mycket. Traktorer, lastbilar.... vattnet längst fram på vägen. Ni vet när man kör längs en raksträcka och det är väldigt varmt ute, då göra värmen i asfalten så att det ser nästan ser ut som vatten längst fram i horisonten. Jag var helt övertygad om att vi skulle köra rakt ut i havet och drunkna. Hugas.

Nej vilken tur att man vuxit ifrån den rädslan åtminstonde. stora maskiner gör mig fortfarande lite nervös om de är för nära. Resten jobbar jag på. :)

Jag är väl förberedd och jag kommer att lära mig massor. Hurra! :)

Nu ska jag packa väskan för imorron så jag inte glömmer nåt när jag är trött! Wish me luck! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till vi håller tummarna att det ska gå bra, ska införliva dina små brorsdöttrar i att hålla tummarna i morgon.
Hälsningar Mamma

2008-02-15 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0