Nu får det vara färdigstucket!

Har idag varit vända nummer två till vårdcentralens labb för provtagning. Usch vad jag avskyr att bli stucken i armen. det gör OOOOONT! Sådetså!

Men det gick i alla fall bättre idag då det var en som kunde som stack mig och ingen student. Så efter första försöket så rann det blod in i röret på allra snällaste vis! Massor av rör tog hon och nu hoppas jag att jag får veta ad som är fel på mig. EKG:et och dom prover jag tog sist var ju bra....

Man känner sig lite delad. Självklart vill man ju att proverna ska vara bra men samtidaigt så vill man ju också veta vad som är fel och då måste ju någonting vara obra. Besvärligt. Mycket besvärligt!

Snart ska jag iväg för nästa undersökning. Hos optikern. Jag tror nämligen att jag ska byta linser eftersom jag just nu betalar en hel del pengar för något som jag använder typ 3-4 timmar i veckan. Jag hoppas verkligen att det finns några dagslinser som jag kan ha. Annars är nog alternativet såna där dygnetruntlinser. Vi får se! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Känner igen resonemanget, man vill veta vad som är fel så man äntligen kan göra något åt det... Jag har inte lyckats få nåt sånt svar än så jag svävar fortfarande i ovisshet.

Jo, dina handskar finns här! Det roliga var att jag trodde det var nåt av Vickans barn som lämnat dom... ;P
Jag o Jocke kommer t Ske-å nästa onsdag, jag tar med dem då!
Kram
Linda
Ps. Tack för senast, det har jag nog glömt säga... *skäms lite*

2008-02-05 @ 10:21:46
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se
Postat av: Jenny

Ja att det skulle vara så effektivt det trodde jag inte :-D

Krya på dig du med och hoppas du får veta snart vad som spökar för dig!

2008-02-05 @ 12:09:26
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0