Trött efter en tung arbetsvecka

Det har varit en tung vecka på jobbet i veckan. Massor med gäster = massor att göra. Puh. Men nu är det äntligen helg, långhelg dessutom. Lyckliga jag är ledig även på måndag. Då ska jag samla på mig lite välbehövlig vila då nästa arbetsvecka är lika galen som den som just var.

Men före dess ska det hinnas med träning, årsmöte, instruerande, hängning av nya gardiner och kanske lite pyssel! :)

Ikväll blir det hämtmat....Skönt! :) Kanske följer det med någon film hem också. Min kära sambo har ju inte sett Wild Hogs än....en brist i hans livserfarenhet om man frågar mig! :)

Kommentarer
Postat av: lurv

Du förtjänade en vila! Du är alltid lika korrekt mot både gäster och kollegor. En sådan kärvänlig och kunnig person som du behövs och uppskattas alltid. Vill bara tala om att jag uppskattar dig ENORMT!!! Som sagt... det var en belastande vecka och du fick utstå mer än nödvändigt.Ber om ursäkt då jag vet att jag var en av faktorerna...MEN på tal om ngt mer oseriöst!Vi har massor av sk. Wild Hogs här -ta med sambon så får han se det i real world -BIG Screan talar vi om! Ha det så gott!

2008-03-04 @ 20:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0