Jag har lyckats med...

...nästan allt som jag hade planerat för idag. Paltfrukost - CHECK - Brev - CHECK - Skjutsa Johan och Tony - CHECK - Träna - CHECK!

Boken däremot står på väntelista. :) Kanske imorrn....

Måste däremot bara få berätta hur fantastiskt roligt det var att träna ikväll. Jutsu är verkligen världsbäst en dag som denna! Hurra, Hurra, Hurra! :) Black belt here I come! :)

En upplysning som intresseklubben kommer att älska: Jag träffade en snöflinga ikväll. Men inte vilken snöflinga som helst utan en ovanlig snöflinga faktiskt. Den landade på min arm utanför tvättstugan och jag kunde inte låta bli att titta på den en stund. Det var förmodligen en av de mest perfekta snöflingor jag någonsin kommer att träffa. Precis så där som dom ser ut om man ska teckna en, med taggiga armar. Den hade till och med ett hål i mitten!

Nu ska jag avsluta en ganska bra dag med lite Las Vegas på Kanal 5. Sen ska jag nog knyta mig så att jag orkar stiga upp tidigt tidigt imorgon.....

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

I know, helt värdelösa.

Jag tror inte att H&M är svanenmärkta..

2008-01-18 @ 17:57:48
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: Fröken Ostkrok

I know, helt värdelösa.

Jag tror inte att H&M är svanenmärkta..

2008-01-18 @ 17:57:56
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0