Planen för min lediga dag...

...var att äta palt till frukost! AVKLARAT! Lite tungsmält men gott.

Sen funderar jag om jag inte ska börja läsa en ny bok. Vem vet? denna gång kanske det till och med blir av! :)

Och jag måste skicka en massa brev till en massa barn också. Suck. Men det är bara att verkställa! :)

Och efter att jag har skjutsat Johan och Tony till hockeyn så ska jag ner till dojon och öva på att bli världsbästa svartbältet i oktober. Synd bara att jag har världens träningsvärk efter liknande övningar i tisdags....

Jag har nu också börjat jobba på den där önskelistan för 2008. Igår pratade jag nämligen med vårdcentralen om min yrsel och ont i hjärtat...och dom skickade mig till labb för EKG. Usch vad läskigt. Vi håller tummarna för att det inte är nåt farligt! Positiva tankar! :)
Sen har jag dessutom drömt om att skaffa en hund. ett steg närmare att fullfölja den önskan också! :) Ska nog kika runt lite på blocket. hur gör man förresten om man vill efterlysa någon som kommer att ha leveransklara valpar lagom till min semester? Det vore ju hemskt praktiskt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0