SATC - check.

Nu har jag checkat av en viktig punkt på att-göra-listan. SATC-filmen är nu sedd och upplevd. Tårar och skratt i en salig blandning. Härligt!

Jag var ärligt talat lite skeptiskt till att den skulle hålla på bioduken. Men som den höll. Hela vägen! Härligt!

Efter filmen roade vi oss med att vara vilse i korridorer och trappor i biografens innandöme. Av någon anledning var dörren ut ur salongen låst när filmen ar slut... så vi fick ta nödutgången. Tips: Försök er inte på nödutgången om det brinner. Man hittar knappt ut i dagsljus utan eld i baken. Det är korridorer och hissar och trappor åt alla håll, och pluttesmå NÖDUT-skyltar. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst var den bra? Jag tyckte den var mycket över förväntan, ska lätt se den igen... och igen... och igen! :-D

2008-07-03 @ 20:55:18
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det ska nog bli bra snart.. hoppas jag! Mår han bra nu lillvoffsingen?

2008-07-04 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0