Sista dagen på semestern

Var det inte nyss första dagen på semestern? Vart tog tiden vägen?

Jag skulle lätt behöva fyra veckor semester extra. Men tyvärr har jag inte hittat någon som vill ge bort sina semesterveckor till mig. :(

Idag har jag en liten att-göra-lista:

~ Hälsa på farbror blå och fråga om min cykel bor i deras förråd.
~ Bjuda mamma och Jörgen på fika.
~ Bada hund.
~ Gå en skogspromenad.
~ Hämta mina nya arbetsskjortor hos Jenny.
~ Tvätta kjolen som jag ska ha på jobbet imorrn.
~ Putsa jobbskorna.

Hur kan det komma sig att sista dagen på semestern till så stor del handlar om jobbet? Suck. Jag får trösta mig med att det alltid kommer en ny sommar och en ny semester. Den här tiden nästa år är det förmodligen första dagarna på semestern igen. Årets bästa dag? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har lukten försvunnit eller hur går det med den?

2008-07-17 @ 09:17:51
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0