Smitjag

Just nu smiter jag från disken för att berätta att jag ska på IKEA på lördag! Tjoho! :)

På inköpslistan står just nu:
~ Fina burkar till Chapps godis
~ Ny uppsättning med tallrikar
~ Skohylla till Sandra och Mårten

Ja, längre än så är den inte. Det betyder att vagnen förmodligen kommer att bli hur full som helst av impulsköp. Farligt, mycket farligt! :)

I övrigt så kan jag rapportera att jag idag överlevt ett tandläkarbesök. Och som grädde på moset (varför skulle man egentligen vilja ha grädde på mos?) fick jag då veta att jag bara hade ett enda pluttehål. Det ska lagas på onsdag.

Tydligen så mognar tänderna ofta till sig efter att dom fyllt ungefär tjugo år... så om man haft jättebesvär med många hål i tänderna så finns det hopp om att det kan ordna sig när man blir lite äldre! :) Jag ska minnas detta när jag blir gammal och önskar att jag var 20 igen. Då ska jag tänka på hur uscheligt det var med en massa hål i tänderna och glädjas åt att jag faktiskt inte är tjugo längre!
 
Nej nu måste jag nog ta tag i diskandet, kanske.

Kommentarer
Postat av: Carro

Min tandläkare sa exakt samma sak till mig då jag lite uppgivet berättade att jag gett upp hoppet. Så man får hoppas att det är sant :)

2008-08-03 @ 20:57:32
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0