Vad tusan är det som luktar?

Sedan i fredags kväll har vi en underlig odör i vår lägenhet. Vi har sniffat igenom lägenheten i flera omgångar utan att kunna hitta någon källa till obehaget. Till och med Jocke och Linda har sniffat igenom lägenheten utan att hitta det heller. Det enda vi har kunnat konstatera är att det blir bättre om vi slår av ventilationen och att det sedan börjar stinka igen om vi slår igång den.... Hmmm. Man undrar vad som har dött i våra ventilationstrummor?

Jag har för övrigt upplevt matkomornas matkoma. I fredags åt jag, Johan, Jocke och Linda en mastodontmiddag på O´learys. Jag har aldrig vart så mätt i hela mitt liv. Jag kunde knappt gå efteråt. Den lilla promenaden från O´learys till Hemmakväll tog så lång tid så att när jag och Linda kom fram hade killarna redan valt en film. :)

Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det var en pärs att röra sig efter den måltiden. Var mätt ända till lördag kväll... ;P



har ni kunnat luska reda på vad det är som luktar?

2008-07-13 @ 18:09:42
URL: http://lindagosing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0