Puh!

Nu är då begravning nummmer två avklarad och nu får det vara nog. Nu orkar vi inte mer! Nu har jag torkat tårarna för den här gång och behöver tid för att bygga upp ett nytt lager. Ge mig tid! Snälla ge mig tid!

Idag gjorde vi en liten utflykt, först till Arken Zoo där nya tuggben, schampo samt en aktiveringsleksak inhandlades till Chapp. Sen inhandlades lite enkel picknick (stavas det verkligen med ck två gånger?) på Ica Maxi och sen begav vi oss till Bureå och Daniel Sten.

Solen lyste skönt på oss och Chapp passade på att leka lite i vattenbrynet. Han var också sugen på att ge sig iväg på en vandring på stenarna men där satte vi stopp. Han får nog växa upp lite och skaffa sig lite mer koll på sina ben och sin omvärld innan vi ger oss på sådana balansakter. :)
Jag hade tänkt ta en massa fina bilder av dagen men tyvärr hade kameran slut på ström. Typiskt. Jag måste ladda upp den och knäppa lite pics på det fyrbenta underverket, han växer ju så det knakar...

För intresserade kan jag rapportera att magproblemet nu har stillat sig, hejja veterinärernas snällmat som vi fick prova gratis! Den är förmodligen jättedyr egentligen.... Men de påstår att nu när magen börjar bli ok igen så ska vi kunna återgå till hans vanliga foder. Hoppas det. :)

Nu blir det käk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0