Herregud, nu är det nära!

Ojojoj, imorrn....nej vänta nu, jag menar på lördag....åker vi till Timrå och tittar på hundvalp. Jag kan knappt vänta. Sällan kommer alla dessa mil dit att kännas så långa! Johan har siktat in sig på en bedårande liten svart hane och uppfödaren har lovat att hålla på den till vi kommer. :) Mycket snäll kvinna verkar det vara.

Den här gången känns det bra i hjärtat med trevliga och, efter vad man kan se på bilderna, renliga uppfödare som inte bor i en dammtuss till stuga utan i ett riktigt hus! :)

Dagen har förutom hundbryderier bestått av blåsig promenad längs älven, god lunch på Statt med Sandra och Neela samt ett frosseri i Sex And The City och äppelpaj. En god anledning till att äga två pajformer är om man råkar vara fler än två tjejer som äter äppelpaj tillsammans. Då räcker det nämligen inte med en form som var just lagom för två! :) Jag tror att jag har äppelpaj i öronen! :)

Nu ska jag förhoppningsvis sova gott i natt när hundbesöket är bokat och klart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0