Idag har jag tänkt på en sak!

Eller snarare är det väl så att jag tänkt på flera saker. Utan längre förklaring kommer här mina slutsatser! Det klokaste och mest genomtänkta kommer först och övrigt är hyfsat ytligt och trivialt. Typiska i-landsproblem ni vet.

Man slutar aldrig ångra att man inte gjorde något!

Det är dyrt att bo i bostadsrätt. Dyrare än hus ibland!

Glass är godast när det är varmt och sol ute. Inte i skugga då det blåser!

Det är farligt att titta på hundvalpar. Det är så lätt att luras av deras ack så söta uppsyn att man kan råka ta första bästa och sen ångra sig. Det ska jag passa mig för!

Soffor är bäst när dom är billiga!

Hundar skiter inte ända upp till nacken som bebisar kan göra. Och skulle dom göra det då är dom riktigt, riktigt sjuka och då får veterinären städa! :)

Jag förstår inte grejen med denna nya bloggplattform. Förutom en ny adress och lite rundare former så ser jag ingen skillnad. Det kanske är jag som är för amatörmässig bloggare för att fatta. Vad vet jag? Tänkt på det har jag gjort i alla fall.

Sen har jag tänkt en sak till. Med många fula ord i. Det tänker jag inte skriva här för man vill ju inte att någon ska ta illa vid sig av alla svordomar. Vem vet, små barn kanske läser detta. Man vill ju inte riskera framtida generationers vålmående. :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av det sista av denna lediga dag. Imorrn är det back to work som gäller för mig! Snart är det semester! Nedräkningen har startat!

5 veckor och sex dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: sandran

Ja. Du är inte så dum du. Jag säger inte emot en endaste av dina slutsater. Förövrigt är inkompentens något som jag funderar på att skriva en avhandling om såsåmoningom... Sätter upp det på attgöra listan så länge. Kram och sov gott! Jag ska tänka på dej när jag somnar om efter att ha ammat Neela där vid fem imorgon bitti... hihi. Mammaledighet rockar fett!

2008-05-06 @ 00:09:41
URL: http://sambra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0