Inspirerad

Nu ska jag shoppa lite. Men bara så lite som mitt bankkonto just idag tillåter.... :)

Jag ska köpa en ny anteckningsbok som ska vara fin. Varje dag ska jag sedan skriva ner vad som var den dagens lyckligaste stund samt vad jag varit tacksam för just den dagen.

Det ska bli en bok med positiv energi som förhoppningsvis kan hjälpa mig att se det ljusa i de mörka stunderna och i förlängningen med sin positiva låga ska göra de mörka stunderna färre och färre och färre.

Nu ska jag göra en kraftansträngning. Nu får det vara nog. Nu ska det vända! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du hittade nån fin bok! Tittar gärna både på och i den sen :)Det är inte så dumt det där... att skriva en liten rad varje dag... funderar på att härmas. Tyvärr kan jag nog inte med den bästa vilja i världen påstå att jag behöver en ny anteckningsbok för ett sådant projekt, men jag kanske ska återupptäcka någon som jag har liggande i "biblioteket". Hörde av Emma att jag inte ser dej ikväll på yogan. Tråkigt. Hoppas vi kan ses en annan dag. Jag har pysslat några nya sidor i Neelas bok och Mårten visar inte rätt sorts entusiasm när jag visar honom mina bedrifter... Kram och ta hand om dej! Jag tycker om dej!

2008-05-20 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0