Jag kan inte låta bli

Jag måste få skryta lite till om hur söt han är. Ni vet han som går under arbetsnamnet Chapp. :) Här kommer några fler bilder...



Det är inte helt lätt att få en hundvalp att ställa upp som modell.



Mina två älsklingar tillsammans. :)



På väg...som alltid. :)



Han fastnade på bild precis före han smet iväg på nya äventyr...



Chapp var en mycket trött hundvalp första kvällen vi sågs, det hade vart massor av valpköpare där före oss och alla skulle klämma, känna, busa och leka. Efter en sådan dag har man all rätt att vara trött, skönt då att kunna vila lite i husses knä.

Herregud, tre veckor känns som en evighet. :) Jag hoppas att evigheten går fort. Under tiden ska jag roa mig med att köpa alla de där sakerna som Chapp behöver när han kommer hem. vilket är massor med saker! :) Hade idag tänkt att jag skulle cykla till Solbacken och Arken Zoo men vädret känns lite ostabilt. Likaså mitt bankkonto, snart är det lön! :)


Kommentarer
Postat av: Anita Grundström

Åååååå jag blir lite avis på er när jag ser bilderna på den blivande familjemedlemmen. Väldigt söt, förstår om ni längtar.

2008-05-22 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0