Nytt hopp...

Idag gick hundjakten vidare och det kan mycket väl tänkas att den slutar i Timrå i alla fall. Vi hittade en annons för blandvalpar (bordercollie/golden) som har en lämplig leveranstid och ett lämpligt pris....

Tänk om en av dom där vill bo hos oss! :) Jag ska ringa dit imorrn och höra mig för lite, så kanske vi åker en weekend till Timrå nu till helgen! Hoppas Hoppas Hoppas! :)

Jag har också träffat de alltid så underbara brorsdöttrarna och alla mina bröder ikväll! Mycket trevligt med mammas goda pizza och familjesällskap! :)

Nu blir det lite popcorn och Greys Anatomy säsong 1. Ett härligt litet impulsköp när jag var på Hemmakväll i fredags!

Kommentarer
Postat av: Sandran

Så trevligt! Jag lånar gärna sen. Filmen alltså :) Så, en timråhund. Det blir nog bra - har du ingen bild du kan lägga in på bloggen? Hur vill du jobba i veckan?

2008-05-12 @ 07:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0