Svunna tider

Jag minns en tid i mitt liv då jag kunde spendera timtals framför datorn. Saker som fanns att göra på internet tog aldrig slut, jag kunde sitta hur länge som helst.

Numera surfar jag igenom alla bloggar som jag följer, vilket ju faktiskt är ganska många...just nu 19 stycken faktiskt, kanske uppdaterar jag min egen blogg eller svarar på kommentarer som ni alla har lämnat efter er. Jag kollar mailen och en eller max två andra hemsidor. Sen är det slut. Om jag har tur och många har uppdaterat sina bloggar sedan sist så tar detta 30-40 minuter. Om ni andra inte vart så engagerade i bloggandet så tar detta mig max 10 minuter. Det är allt.

Jag förstår inte vad jag pysslade med på internet tidigare i mina ännu yngre dagar. Bloggar fanns ju inte ens på den tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0