Träffdag

Idag har jag träffat:

~ Sandra, Neela och lite Mårten!
~ KågeICAs goda bullar
~ En likadan soffa som den som kommer att stå i vårt vardagsrum om bara lite mer än en vecka
~ Min äldsta bror, hans sambo och världens bästa Ebba och Moa. Som hastigast medan Sandra matade bebis.
~ Renar

Jag har träffat ganska mycket skulle jag vilja påstå. :)

Nu ska jag dejta middagen istället, marinerade kycklingfileér, ris och sweetchilisås m creme fraiche. Synd bara att jag får avnjuta denna läckerhet ensam då Johan jobbar över igen. Dom bygger om hela butiken och bråttom har dom! Men det ger ju bra med extrapengar i alla fall! :)

Off to the kitchen!

Kommentarer
Postat av: Sandran

jajjemen! typisk träffdag. Men har du blivit träffad idag?

2008-05-08 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0