A little bit of me

Om det brann hemma hos mig och jag bara kunde rädda en materiell sak så vore det...
Alla mina kort! Och med detta svar har jag dessutom brutit mot frågans regler, eftersom jag smyger in både datorn med alla nutida bilder samt fotoalbum med alla gambilder. Hihi. Busjag! :)

Känd person jag skulle vilja fastna med i en hiss i några timmar...
Oprah Winfrey. Denna kvinna kan man inte annat än beundra. Smart, framgånsrik, vis... Lugn och harmonisk verkar hon också vara. Jag beundrar människor som klurat ut vem dom är och vad dom vill göra med sitt liv.

Inget gör mig så förbannat som...
Sexbrott. Framförallt mot barn men egentligen av alla slag.

Jag samlar på...
Vishet och inspiration.

Om jag hade obegränsat med pengar så skulle jag...
Köpa hus, resa till massor av spännande platser, lösa lån, köpa en till bil, jobba lite mindre och njuta av livet.

Om tre år så vill jag att mitt liv innehåller mera...
Vänner, lugn och ro samt resor.

Och mindre...
Oro, ångest och orättvisor.

Jag tycker de här fem sakerna är ruggigt snygga...
Världsbästa sambon, drömbilen, mina scrappgrejjer, mina lila blomkrukor och våran nya soffa som kommer om en vecka! :)

Det viktigaste jag lärt mig hittills är...
Att lita på mig själv och mitt eget värde.

Sommarplanerna ser ut som följer...
Hundvalp, sol och värme, vänner, semester. Svårare än så behöver det väl inte vara?

Om alla webbsidor i världen försvann utom tre stycken, så skulle jag välja att få behålla...
sambra.blogg.se

www.scrapaddicted.se
www.tasteline.com
Vänner, recept och scrapinspiration är min internetgrej! :)

Nu tycker jag att du ska sno dessa frågor och svara på dem själv när du har en stund över vid bloggbordet!  : )

Kommentarer
Postat av: Carro

Dessvärre så har det inte varit mycket folk i farten tidigare år, men man kan ju hoppas... :) Kram

2008-05-15 @ 00:45:50
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0